G Creations sweet handmade jewels made their first appearance in 2008 in Athens, Greece.
G Creations collection includes – but is not limited to- sweet and food miniature jewels, hand sculpted by polymer clay, and tiny glass bottles filled with candies, stardust and … “magic potions”!

Free your imagination while visiting my “candy shop”:
Etsy (e-shop): www.etsy.com/shop/GabriellesCreations
Facebook: www.facebook.com/unique.g.creations2
Twitter: www.twitter.com/G_Creations
♥ Pinterest: www.pinterest.com/gcreations

Feel free to contact me for any further information!

Gabbie
G CREATIONS

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Απλά λυπηρό...




 Καλημέρα! Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα συμβάν που με έχει στενοχωρήσει πάρα πολύ τις τελευταίες μέρες. 

Είδα μία εκδήλωση στο facebook για ένα φιλανθρωπικό μπαζάρ στις 29/9, όπου η διοργάνωση γινόταν στην εκδηλωση (!!) και η δηλωση συμμετοχης γινοταν σχολιάζοντας σε post της εκδήλωσης (!!), και σε άλλο ποστ αναρτούσες τα δωρα που προσέφερες. Όταν τους ζήτησα πληροφορίες όπως διαθέσιμος χώρος ανα εκθετη,παροχη τραπεζιου, φωτισμου, ωρες εκθεσης κλπ με ειρωνευτηκαν!
Δήλωσα όμως συμμετοχή κ δώρα, αλλά στις 25/9με μηνυμα σε υπευθηνη ακυρωσα τη συμμετοχη μου. Από καμια από τις δυο μας δεν εγινε αναφορα στην προσφορα των δωρων.

Στις 1/10 μου στελνει μηνυμα μια κοπελα ότι κερδισε δωρο μου, οποτε της λεω ότι ειχα ακυρωσει και να επικοινωνησει με τις υπευθυνες. Από τοτε έχει γίνει σχετική ανάρτηση με πανω από 40 σχολια στη φιλανθρωπικη ομάδα που ηταν υπευθυνη για τη διοργανωση, η οποια εχει2000 μελη.
Λόγω παράλειψης από μεριας μου, αλλα και από μεριας της υπευθυνης να αναφερθουμε στα δωρα, εχουν ειπωθει πολύ σκληρα λογια από ατομα που δεν ηξεραν τι ειχαν συμβει, και όταν εμαθαν συνεχισαν να μου επιτιθενται. 

Ο λογος που απεσυρα τη συμμετοχη μου είναι ένα σοβαρο προβλημα υγειας σε πολύ κοντινο μου ατομο, που εχει περιορισει το χρονο αλλα κ την καλη διαθεση μου. Προσφερθηκα την 1/10 να δωσω δωρα διαφορετικα από εκεινα που ειχα δηλωσει αρχικα (μιας και ειχα δηλωσει δωρα μεγαλης αξιας δεδομενου ότι θα παρουσιαζα τη δουλεια μου), αλλα συνεχιζουν την επιθεση.

Εδώ και αρκετά χρόνια είμαι όσο επαγγελματίας γίνεται ως δημιουργός, εκθέτρια και διοργανώτρια δικών μου εκθέσεων (εχω διοργανωσει πανω από 10 εκθεσεις, με 10-80 εκθετες τη φορα, και ποτε δεν εχει γινει τετοιο μπαχαλο). Για μια ασυνεννοησια και ελλειπη διοργανωση από πλευρας αλλων, δεν δινεται σε κανεναν το δικαιωμα να σχολιαζει εμενα η τον επαγγελματισμο μου.

Θα ηθελα να το ξεκαθαρισω, γιατι με εχει στενοχωρησει παρα πολύ αυτή η τριβη και η παντελης ελλειψη βασικης κατανοησης από μελη της ομαδας SuperMoms Rock και η συνεχης επιθεση τη στιγμη που δεν υπαρχει λογος πια!!!

Στην ομάδα έπαψα να απαντάω γιατί προφανώς χάνω το χρόνο μου και χαλιέμαι προσπαθώντας να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.

1 σχόλιο:

  1. Δυστυχώς Gabbie μου συμβαίνουν αυτά -και στις καλύτερες οικογένειες- μου έχει συμβεί κάτι παρόμοιο με φιλανθρωπικό μπαζάρ... όχι παρεξήγηση, απλά καμία αναφορά σε ότι έδωσα και έδωσα πολύ κόπο και χρόνο, πίστεψέ με! και φυσικά και το αντίθετο, να με ευχαριστήσουν με το παραπάνω- ας μας γίνει μάθημα λοιπόν την αλλη φορά να επιλέγουμε προσεκτικά σε ποιούς προσφέρουμε γιατί δεν υπάρχει χειρότερο από την αχαριστία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Featured items on G Creations' Etsy